950.00 Lei Curs Analist resurse umane autorizat ANC Bucuresti

Data publicării: 13/11/2016
  • Locaţie: Piata Romana, Bucuresti, Bucuresti, Romania

Lifelong Learning Solutions vă invită să participaţi în perioada 13-22 ianuarie 2017 - în Bucureşti - la cursul “Analist Resurse Umane – Cod C.O.R. 333306”, acreditat de către Autoritatea Naţională pentru Calificări (A.N.C. – fost C.N.F.P.A.).

Vă aşteptăm alături de noi pentru a beneficia de un program intensiv de studiu şi practică fundamentat pe legislaţia muncii, rezultatele obţinute prin aplicarea actelor normative aflate în vigoare şi standardele ocupaţionale în domeniu.

Toţi cei interesaţi de o carieră în Resurse Umane sau de rafinarea cunoştinţelor dobândite în acest domeniu sunt bineveniţi.

Durata cursului: Cursul se desfăşoară în 2 weekend-uri succesive (vineri, sâmbătă şi duminică, între orele 9:00-17:30).

Termenul limită pentru înscriere şi achitarea taxei: 31 decembrie 2016.

Oricine se înscrie şi plăteşte integral până pe data de 19 decembrie 2016 beneficiază de o reducere în valoare de 200Lei.

Taxa de participare: 900Lei (+50Lei taxa de examinare pentru obţinerea certificatului recunoscut la nivel naţional de A.N.C.) – însumează costurile aferente serviciilor de training, suportului de curs, miniprotocolului pentru pauze şi locaţiei.

Studenţii şi/sau proaspeţii absolvenţi primesc o reducere cu 300Lei a taxei lor de participare – în limita a 6 locuri disponibile pentru ei – dacă se înscriu şi plătesc până pe data de 19 decembrie 2016.

Reducerile anunţate nu se cumulează.

Pentru înscrieri vă rugăm să utilizaţi exclusiv acest formular: http://www.lifelong.ro/formular-de-inscriere-cursuri-deschise-lifelong

Conţinutul cursului „Analist Resurse Umane” cuprinde 3 module a câte 15 ore fiecare:

Modulul I: Administrarea personalului, organizarea muncii, comunicarea organizaţională şi gestionarea resurselor

Modulul II: Analiza şi evaluarea posturilor, evaluarea performanţelor profesionale ale angajaţilor

Modulul III: Recrutarea şi selecţia personalului

Absolvenţii cursului de perfecţionare în profesia de „Analist Resurse Umane” vor dobândi următoarele competenţe:

• Gestionarea eficientă a sistemului relaţiilor de muncă în cadrul organizaţiei
• Estimarea resurselor şi a cheltuielilor necesare derulării activităţilor de resurse umane
• Organizarea şi administrarea bazei de date pentru evidenţa personalului
• Întocmirea şi gestionarea documentelor de evidenţă a personalului
• Sistematizarea fluxului informaţional în organizaţie
• Analizarea şi evaluarea posturilor
• Gestionarea sistemului de motivare a personalului
• Elaborarea sistemului de evaluare a performanţelor
• Organizarea programelor de pregătire profesională a personalului
• Planificarea dezvoltării carierei profesionale a angajaţilor în conformitate cu sistemul de promovare al organizaţiei
• Planificarea necesarului de resurse umane pe specializări
• Organizarea procesului de recrutare a personalului
• Organizarea procesului de selecţie a personalului

Numărul maxim de locuri disponibile: 14. Numărul minim de participanţi pentru parcurgerea cursului: 6.

Sesiuni următoare:

• 10-19 februarie 2017
• 10-19 martie 2017

Documentele necesare pentru validarea înscrierii:

• Copie scanată a Cărţii de identitate
• Copie scanată a Certificatului de naştere
• Copie scanată a Cerificatului de căsătorie, dacă este cazul
• Copie scanată a celei mai recente Diplome de absolvire (minim studii medii)

Trainer certificat A.N.C.: Ane-Mary Ormenişan http://www.lifelong.ro/despre-ane-mary-ormenisan

Localitatea: Bucureşti. Locaţia va fi anunţată în timp util tuturor participanţilor înscrişi.

Foarte important de reţinut:

• În urma evaluării finale va fi emis certificatul de absolvire a formării pentru ocupaţia de „Analist Resurse Umane – Cod C.O.R. 333306”, în al cărui supliment vor fi specificate competenţele dobândite pe durata cursului.
• Certificatul de absolvire se va elibera în conformitate cu O.G. nr.129/2000 privind formarea profesională a adulţilor – republicată şi în baza Autorizaţiei cu Seria B, Nr.0009697/30.12.2015 emisă pentru Lifelong Learning Solutions s.r.l. de către Autoritatea Naţională pentru Calificări (A.N.C.)
• În Art. 47 din O.G. nr.129/2000 privind formarea profesională a adulţilor – republicată se prevede că: “societăţile reglementate de Legea nr.31/1990, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, companiile şi societăţile naţionale, unităţile cooperatiste, regiile autonome şi alte instituţii pot efectua cheltuieli pentru formarea profesională a salariaţilor, cheltuieli care se deduc, după caz, din impozitul pe profit sau din impozitul pe venit.”
• Atât suportul de curs în integralitatea sa, cât şi materialele suplimentare oferite spre studiu constituie proprietatea exclusivă a Lifelong Learning Solutions s.r.l. şi sunt protejate prin Legea nr.8 din 14 martie 1996 privind dreptul de autor şi drepturile conexe.

Dacă doriţi să ne solicitaţi informaţii suplimentare ori să beneficiaţi de oferta noastră de training personalizat, vă invităm să ne contactaţi pe adresa de e-mail office@lifelong.ro.

Vă aşteptăm cu bucurie!

Vote
Result 0 votes
Share by email Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on LinkedIn Pin on Pinterest

Contactează vânzătorul Distribuie

Informaţii utile

  • Evitaţi escrocheriile şi plătiţi direct (în mână) sau prin PayPal
  • Niciodată nu plătiţi prin Western Union, Moneygram sau alte servicii anonime de plată.
  • Nu cumpăraţi sau vindeţi înafara ţării voastre. Nu acceptaţi cecuri dinafara ţării
  • Acest site nu este implicat în nici o tranzacţie şi nici nu controlează plăţile, transportul, garanţia tranzacţiilor, nu oferă "protecţia cumpărătorului" dar nici "certificarea vânzătorului".

Anunţuri asemănătoare

    Administrare financiar – contabila pentru Asociatii de proprietari. Casierie Incasarea cotelor de intretinere aferente fiecarui apartament in parte. Administrare tehnica de ea depinzand confortul proprietarilor si presupune planificarea, organizarea, conducerea, coordonarea, controlul activitatilor de intretinerea si dezvoltarea optima a proprietatii. Executam instalatii electrice in Bucuresti. Executam, reparam si modificam instalatii si tablouri electrice la apartamente, case, vile, spatii comerciale, subsoluri, temporizatoare scari. Suntem la dispozitia dumneavoastra si pentru INTERVENTII DE URGENTA. Executam instalatii sanitare in Bucuresti, servicii de intretinere, interventii, reparatii si montaj in domeniul instalatiilor sanitare.
  • Seminar PCM® introductiv - Experimentând excelenţa
    Seminar PCM® introductiv - Experimentând excelenţa
    Alte cursuri - Bucuresti (Bucuresti) - 13/11/2016 275.00 Euro €

    Lifelong Learning Solutions vă invită să participaţi – în Bucureşti, în data de 3 decembrie 2016, între orele 9:00-17:30 - la seminarul PCM® introductiv intitulat “Experimentând excelenţa”! Termenul-limită pentru înscriere şi achitarea taxei: 25 noie...

  • Seminar Process Communication Model®: Comunicarea eficienta
    Seminar Process Communication Model®: Comunicarea eficienta
    Alte cursuri - Bucuresti (Bucuresti) - 13/11/2016 495.00 Euro €

    Lifelong Learning Solutions va invita sa participati in perioada 9-11 decembrie 2016 - in Bucuresti - la seminarul “Process Communication Model®: Comunicarea eficienta”. Termenul limita pentru inscriere si achitarea taxei: 2 decembrie 2016. Sesiuni u...

  • Cursuri ISCIR
    Cursuri ISCIR
    Alte cursuri - Bucuresti (Bucuresti) - 16/09/2016 Gratuit

    Oferim cursuri si stagii, avizate ISCIR si autorizare ANC, la cele mai avantajoase preturi. Nu ezitati sa ne contactati pentru oferte personalizate sau vizitati-ne pe www.nidri.ro